mycket att göra!


Den här veckan har verkligen gått långsamt, men ändå fort! Det är väll bara för att man ligger i så mycket. Jag har verkligen sjukt mycket att göra nu innan jullovet. Har fortfarande glömt att låna en daisy spelare på bibblan. Ajja bajja mamma-Malin! Måste verkligen ta och göra det nu så att man hinner lyssna på boken innan den ska redovisas.

Jag slutade skolan kl tre och stack direkt hem och började damsuga. Mamma hämtade mig efter hon slutat jobba och så stack vi ut till biltema och köpte en ny övningskörnings skylt. Sen åkte vi ut till soptimmen i fyllinge och körde lite. Det var några månader sen vi körde nu men jag tyckte att det gick rätt så bra. Det tar så lång tid mellan gångerna så det är som att göra det för första gången igen. Hade lite problem med dragläget, och hatar att möta bilar! Och dessutom var det ju mörkt ute. Men det är väll bara bra att man vänjer sig vid det.

Nu ikväll har jag gjort en svenska läxa. Vi läste en lång Novell tidigare idag i skolan och skulle nu svara på 11 frågor på den. Ska försöka hinna med att göra klart ett till svenska arbeta nu ikväll innan jag går och lägger mig. Har sovmorgon i morgon till halv tio.



Gick till lillemans dagis på vår foto lektion och tog lite bilder. Här är han jätte konsentrerad!



Han "sätter plupp" som han förklarade. Julklappstips till släkten!



Som han håller på :-) Långt hår har han med fått. Får snart be Helene klippa honom.



Han har så otroligt många ansiktsutryck. Speciellt när han berättar och förklarar sa hans dagis lärare idag.



Och sen skulle han tvätta händerna i en timme sa han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0