Det närmar sig jul...


Tack mamma och pappa :-)

Jag sov jätte dåligt inatt men varför vet jag inte.
Så idag är jag trött och ska alldeles strax gå och lägga mig. Min Engelska blev inställd idag pga att min lärare skulle på ett möte. Så jag hade bara en 2.5 timmar lektion idag. Och tur var väll det, att vi inte hade någon engelska. För igår kväll när jag låg i sängen och inte kunde somna kom jag på att jag hade glömt bort att göra min engelska läxa. Så den kunde jag göra nu ikväll utan att få någon skäll hihi ;-)

Jag har precis lagt ut Neos pepparkaks dräckt och tomte dräckt från förra året på tradera. Så nu får vi hoppas att någon vill ha det :-). Han fick välja själv vad han skulle vara på årets lusse tåg på dagis och han ville vara pepparkaka :-) Så vi får ta och leta upp någon nu för den 8 december är det lusse firande på Neos dagis. Så mysigt! Undra vad tomten ger för julklapp i år när han sitter där i stugan :-). Det är synd att jag fortfarande inte köpt någon lampa till min filmkamera. Blir inte alls bra när man filmar i mörker. Man hör nästan bara hur barnen sjunger på förra årets film.

Och till helgen ska vi julpynta :-) Nu fattas bara snön... Men jag tror den kommer väldigt sent i år igen. Den börjar väll komma i Januari och slutar väll inte förrens April någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0