Utkast: Vi sitter ...

Vi sitter just nu och lyssnar på svennebanan. Första gången jag hörde den låten så tyckte jag att den var skit kass. Men nu blir den bara bättre och bättre. Det är Neos favorit låt ser man iallafall, den och snälla snälla av carolina ugglas. Vi var nere på stan innan idag med Nina&Jonte. Ja Kyle också förståss. Vi åt glass och sen gick vi till pippi parken en stund. Till middag gjorde vi hemmagjort pizza. Jag har nog aldrig ätit så mycket. Neo åt också bra trots att han varit dålig nu dom senaste dagarna. Han brukar alltid äta dåligt en tid efter då också. Han håller iallafall på att få tänder. Han blöder lite i munnen och biter på nappen och andra saker hela tiden. Och är lessen så klart. Det gör ju ont på honom.

  
bilderna är tagna utanför sturegymnasiet, precis vid Neos dagis.
Äl
skar dig lilleman, du är mitt allt + lite till

Kommentarer
Postat av: Annica

Gud så söt han är. Och vilken fin hjälm! :)

2009-05-05 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0