Hello

Jag orkade inte gå upp i morse när klockan ringde halv sju. Jag ska däremot försöka gå upp i morgon och simma istället. Vi var inne i stan idag igen. Träffade Frida, Melina Joanna och Jack där också. Christian stack iväg till Arbetsförmedlingen en snabbis. Men hans handläggare var inte där. Så han får dra dit i morgon igen. Jag köpte mig iallafall en BH inne på H&M, och köpte nya bekinitrosor. Jag har inte köpt BH på jag vet inte hur länge. Så det var skönt och KUL :-). Sen hittade jag ett par svarta shorts där inne också. Och så köpte jag en Body Scrub. Och sen, vid fem tiden kom pappa hit och hämtade oss. Så åkte vi till city gross och storhandlade. Så vi fick med oss jätte mycket kött hem. Hela frysen är proppad nu. Och så köpte vi 20L välling och 3 paket blöjor till Lilleman :-) Iinnan vi skulle gå ut till bilen la pappa i en tia i en utav bilarna så att Neo fick åka lite. Och det är roligt så länge det varar heter det ju. Men så fort vi kommit ut så insåg han att han inte skulle få åka mer idag. Efter vi packat upp allt fick Neo på sig pyamas och sen ville han gå och lägga sig.

  

Sängen kallar, Heeeeeeeeeeejdååååååååååååååååååå!

Kommentarer
Postat av: Becca

Snygga shorts :-) Jag har samma fast i vita.

2009-05-28 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0