Hej härliga Lördag

Hej Hej Lördag!
Jag mötte upp Melina och Frida inne i stan. Vi skulle ju bli fotograferade idag. Men Melina hade missuppfattat tiden, eller rättare sakt killen som ringde henne hade sakt fel. Det är inte den här lördagen utan nästa. Så där stog vi med våra väskor med 3 plagg olika kläder. Vi hade endå bestämt oss för att gå och äta tillsammans efteråt. Så det gjorde vi direkt istället. Blev kina mat. Var längesen jag åt Bufe. Men gott var det! Joanna och Jack kom också en snabbis och pratade lite. Melina var sugen på att hitta på något ikväll. Så vi bestämde att vi skulle sitta hemma hos henne vi tjejer. Dricka lite vin och ha trevligt. Det blev en sån där inpulsgrej :-). Vi får se om vi drar ut senare eller vad vi gör. Jag ska iallafall inte bli allt för onyckter som det så fint heter ;-) Och det ska inte bli för sent heller. Vi ska ju på konformation i morgon. Dom hade också med sig en påse. En lite sen födelsedagspresent. Det var meningen att jag skulle få den på min födelsedags fest men den blev ju inställt. Och vi har fortfarande inte bestämt när vi ska ha den. Frida jobbar så många helger nu och jag vill gärna att hon ska vara med. Så därför fick jag den nu. Så, från mina underbara snyggingar till vänner fick jag en snygg svart klänning. Frida hade en till påse hemme som hon glömde ta med sig. Så det ska bli spännande att se vad det är. Hör väll till klänningen gissar jag. Dom har kvar kvittot ifall jag vill ha en annan färg. Men jag älskar ju svart. Rätt storlek var det också. Så jag behåller denna!.

Efter vi hade ätit mötte jag upp Christian och Neo så lekte vi lite på en lekplats. Lite pinsamt när Neo började säga Fy fan till dom andra barnen. Japp,  han är en pappigoja. Det regnade så in i nu i veckan. Och när jag tittad ut så bara kom det ur mig. - fy fan- . Ja det var precis så jag tänkte just då. Eftersom vi måste cyckla och lämna Neo på dagis och hans regnkläder är där. Så satt han i sängen bredvid mig i sovrummet och tog in det ordet direkt. Och nu slutar han inte att säga det! Men det går väll över. Jag kan inte låta bli att skratta ibland när han säger det. Men jag försöker dölja det så gott det går. 

Jag håller på att tvätta här hemma nu. Neos jeans han ska ha på sig i morgon var smutsiga. Och hans andra favorit jeans är på dagis. Så det var bara att sätta igång!

Hoppas ni får en rolig Lördag :-) Ha det så bra!



(Klänningen från Melina, Joanna & Frida)
(Jag testade bara den snappt. Inte så snyggt med en vit BH under)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte snygg klänning. jag har en likadan fast vit ;)

2009-05-09 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0