lite shopping idag

Efter skolan följde jag med C och hämtade Neo på dagis. Och efter det gick vi in till stan och kollade lite i affärerna. Blev att vi köpte lite kläder till Lilleman. 3 par byxor och en tröja. Så nu har han fått lite nya kläder. Men mer ska handlas! Han behöver värkligen nya kläder. Sen stack jag iväg till Nautolus och simmade med frida. Nu känner jag värkligen motivation till det! Det är synd att Frida jobbar så olika. Vi kan ju inte alltid simma tillsammans. Men vi ska peppa varandra. I morgon ska jag gå upp vid halv sju. Och sen sticka iväg och simma en halvtimme innan jag drar till skolan. Ja nu jädra ska det hända nånting :-D

Kläderna vi köpte idag


Byxor från H&M och Kappahl


Byxor och body från Kappahl



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-28 @ 02:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0