utan rubrik

Helllo.
Neo är fortfarande sjuker. Han har inte lika hög feber som igår men han är fortfarande gnällig och väldigt gosig. Igår vid fem i halv fem ringde Lina mig. Hon frågade om jag kunde hoppa in och jobba istället för henne. Åsa skulle komma och hämta mig klockan fem. Jag hoppade in i duchen tog på mig en tröja, bh och trosor snappt och vid halv fem stog jag framför speglen och fönade håret. Under tiden jag jobbade fick lilleman bara högre och högre feber här hemma. Men när jag kom hem vid ett så hade han somnat på christian. Så jag gick och la mig direkt med honom.

Så ikväll. Blir det så klart inställt. Vi får boka in en annan dag att ha festen på. Men det gör inte så mycket, jag ser endå ut som en räka. Brände mig i solen igår. Så nu är hela min framsida rosa. Haha. Vi hade först planerat att äta tacos idag men vi grillar hemma hos mamma istället. Så kommer vi ut lite.


Kommentarer
Postat av: Sara

vad tråkigt att det blev inställt :(

2009-05-03 @ 10:42:17
Postat av: Therese M

Jasså :S haha.. Men när hände det då? ;P hehe.. Nellie lär sig väldigt fort nu märker jag :D haha..

2009-05-03 @ 18:23:02
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0