lite uppdatering


Igår - kom Frida hit efter hon varit och tränat. Vi åt lite chips som blev över sen i helgen, och Neo tyckte det var jätte roligt att träffa henne. När christian stack iväg till Jonte vid två tiden frågade Frida oss om vi ville följa med och äta på sibylla, så det gjorde vi! Jag och Frida tog en varsin köttbullemeal. Neo fick köttbullar och mos av oss. Och Frida beställde in en extra pommes som han tog av. Efter vi ätit satt vi och pratade lite med Madde och sen gick vi iväg till en lekplats som bara låg runt hörnet. Jag fick värken gunga, gräva eller åka kana med Neo. Det var bara Frida som gällde! När vi precis skulle gå hem kom där en flicka som ville leka med Neo. Så dom fick leka lite innan jag tvingade ner lilleman i vagnen. Här hemma började jag plocka lite. Men Neo satt och somna redan halv sex i soffan. Så jag tog med honom ut i trädgården en timme. Vi lekte lite i sandlådan, gungade lite och sen fick han träffa Dante en snabbis. Sen mötte vi upp Christian bara här utanför när Jonte körde hem honom. Och vid 8 - tiden somnade Neo jätte gott i soffan. Med kläderna på och allting.

Idag - Skolan som vanligt. Läste litemer än 60 sidor i religion boken och antecknade det viktigaste. Den här veckan sätts betygen så nu gäller det att ligga i! Efter skolan gick jag hem och pussade lite på min lilleman. Sen mötte jag Frida utanför nautolus så gick jag in och köpte ett träningskort. Så nu ska jag simma simma och simma! Vi simmade i 40 minuter. Sen gick vi in och basta. Efter det mötte jag upp Christian, Neo, Jonte, Nina och Kyle vid Hemköp. Vi köpte lite ost och kex. Ikväll blev det nämligen ostbricka! Var jätte längesen vi åt det och det var skit gott.

Nu är klockan åtta och Neo ska gå och lägga sig. Jag ska plugga lite, sen ska jag också sova. Men först lite bilder.


- Vi på sibylla

 

- Neo på lekplatsen

   


- ute lite i trädgården

  

- Lilleman somnade gott sen på kvällen

 


- ostbricka idag, muuuums!
  


Kommentarer
Postat av: Frida - Ungmamma t Melker .

Kan vi inte få se lite av lägenheten .

Köket ser ju jätte fint ut :)

2009-05-26 @ 12:14:53
URL: http://maammafrida.blogg.se/
Postat av: Nina

Gud så gott med ostbricka! Det hade vi tänkt att äta i helgen :)

2009-05-26 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0