lite shopping på flygstaden

Hejsan svejsan.
Dom som springer vårloppet har tur. Att det blev hyfsat väder nu ikväll. Men mamma sa att det skulle regna inatt också. Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka till helgen. Vi skulle igentligen dit å kolla. Mamma gåååår nämligen vårloppet ;-) Men Neo var för trött så vi la honom vid halv åtta istället.

Jag och Neo bakade kladdmuffins innan idag. Och vid fem tiden kom Jonte och hämtade oss så åkte vi ut till flygstaden. Vi handlade nya sandaler till Neo. Kyle fick både gympa skor och sandaler där ute. Sen gick vi vidare till Ö&B. La ner lite majs, svamp, spagetti och tvättlappar i korgen. Sen hittade vi en leksaks bil som Neo fick. Han lekte med den innan han gick och la sig. Ville ta med den till sängen. Men det fick han inte, där ligger redan så många gosedjur.

Jag damsög här innan idag. Och i hallen (utanför dörren) vår del av trappan då med andra ord. Nu ska jag snart tvätta golven hade jag tänkt. Och vattna blommorna innan desperata hemmafruar börjar.

I morgon har jag och Christian varit tillsammans i 3 år. Vi ska inte fira det på något spec sätt. Blir lite tacos i morgon. Och på kvällen blir det att vi kollar på någon film.

Melina ringde mig innan idag. Det var en kille som hade ringt upp henne och sa bara att dom hade valt ut henne och hon fick ta med sig tre vänner. Så på lördag klockan 1 ska vi bli sminkade, fixa håret och sen bli fotade. Kommer bli kul :-) Nästa helg ska vi hem till henne och festa lite. Neo sover över hos mormor då. Jag och Melina har alltid kul när vi festar tillsammans. Hon är bara för go :-)


Jag & Melina förra sommaren. i augusti nångång.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!! Jag är Marwins faster. Det ni ska på, bli sminkade och fotade är jätte roligt. Var själv på sånt förra året och man blir verkligen fin. Känner sig som en modell för en dag. :-)

/Malin

2009-05-06 @ 14:08:21
Postat av: Mattias

söta flickor :)

2009-05-06 @ 18:29:17
Postat av: Sara

Hej jag ska med till sån grej och bli fotad:D fans hon har bara ingt vi har inte satt någon tid än. men de ksa bli roligt.

2009-05-06 @ 22:33:31
URL: http://mammason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0