Ledig Torsdag

Hejhej.
Kom nästan precis hem från mamma.
Jag & Neo sov där inatt. Han var uppe ända till 11!!!!!!
Kristel var också där så han ville inte gå och lägga sig. Han tycker jätte mycket om henne och ville visa henne en massa saker. Men tillslut somnade han i mitt knä ute på altanen vid 11. Jag själv gick och la mig vid 12. Mamma och kristel festade vidare till 2 på natten. Men vi stördes inte utav dom.

Vi hade tänkt och göra biffar, pressad potatis och mögelostsås. Men vi bjöd hit mamma och pappa i morgon istället så tänkte göra det då. Mysigt :-) Och innan dom kommer hit ska vi till Badhuset. Åker nog dit tidigt, eftersom vi båda är lediga :-)

Jag tänkte handla en ny bekini i morgon med. Hoppas bara jag hittar någon.

Nu ska vi göra ve oss och sen gå och handla. Det blir bakad potatis idag istället. GOTT!
Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så härligt att kunna sitta ute på altanen utan att slippa frysa! =) Ha en bra eftermiddag kram från sofia

2009-05-21 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0