Landskrona

Om fem min börjar robbinson. Så jag hinner inte skriva något speciellt.
Vi var nere i Landskrona idag. Det var så tomt i mormors hus. Kändes jätte kånstigt. Vi hämtade lite saker men fick endå inte med allt. Pappa & Mamma ska ha lite krukor och sånt som dom kan ha ute. och Mamma har fått mormor och morfars gammla grill. Snart flyttar hon och det ska bli roligt att få se hennes nya lägenhet :-)

Vi ska bara äta nått lätt idag. Pommes och korv. Det var Neo själv som valde. Men det var typ det enda som fanns i frysen. Får åka och handla snart igen. På måndag får jag pengar av csn. Pengar från ett år tillbaka. SÅ DET TACKAR JAG FÖR :-)

Nu är klockan snart åtta. Neo klänger på mig. Han sov extra länge idag så han stannar uppe ett tag till. C fick sovmorgon till nästan halv tio. Jag gick upp nio. Men nu måste jag kila :-)

Byebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0