Idag........

Heeeeeeeeeej.
Alla elever på min skola är helt hysteriska, det är skit mycket att göra nu och alla vill göra dom sista proven, sista redovisningarna och ha dom sista förhören. Jag är glad för att jag bara har religionen kvar. Då kan jag ta det hyfsat lugnt dom här sista veckorna.

Idag har jag
- varit i skolan
- träffat Neo & Christan inne i stan
- köpt en glass och en sån "vind snurra" som dom säljer på torget
- gått inom Hemköp och handlat
- damsugat här hemma och utanför vår dörr
- tvättat och hämtat upp den sista tvätten
- sorterat tvätt och strykt den
- bytt sängklder
- Varit ute och lekt lite i trädgården
- Myst med Neo i soffan och kollat på gammla bilder på datorn
- Borstat lillemans tänder
- Pussat lilleman godnatt

och nu dom senaste 40 minuterna har jag läst ur religionboken. Gud så trött jag är. Men jag ska kolla på Desperata hemmafruar innan jag går och lägger mig i mina nytvättade sängkläder. Det luktar så gott :-) Ska äta lite banan, appelsin och äppel till Tv ikväll tänkte jag. Är så sugen på nått.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har varit igång :)

2009-05-28 @ 08:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0