hejsansvejsanmejsantrejsan


Shooo.
Idag i skolan, så hade jag ett litet utväcklingssamtal med min mentor. Nu har jag godkänt i alla ämnen förutom några av SO och NO ämnena. Nu kommer jag bara fokusera mig på det och då det andra jag håller på med. Bla, Idrotten och så. Ska bli roligt att få ut betygen sen när vi slutar. Att jag har så många Godkänt den här gången :-) När jag gick ut 9:an så hade jag bara 3 G, hihi. Jag är SÅ STOLT :-)

Mamma kom hit och hade Neo lite idag så att jag och Christian kunde gå in till stan och göra lite ärenden. Nu sover lilleman sen en halvtimme tillbaka. C är iväg och handlar lite bröd och mjölk som fattas här hemma. Igentligen skulle jag behöva gå ner och hämta tvätten i tvättstugan. Men jag orkar inte. Är så himla trött. Ska bara kolla på Grays Anatomy sen ska jag gå och lägga mig direkt.

Neo mår bättre. Men han är ledig från dagis torsdagar och fredagar så han kommer inte att vara på dagis nånting den här veckan. Men det är skönt att febern börjar gå bort nu. Han hade lite i morse och vid 12 fick han panodil senast. Och sen dess har den inte kommit tillbaka. Så vi får hålla tummarna på att han håller sig frisk till helgen så vi kan gå hem till Melina & Oscar som ska ha fest. Det kommer bli kul :-) Meeeeeeeeeeeeeen, det är som sakt Neo som bestämmer.

Nu ska jag diska upp lite disk. Sen bara slappa i soffan innan klockan blir nio. Hoppas jag håller mig vaken tills dess bara.

Herå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att det går så bra i skolan för dig :) Jag går högksolan och ska bli sjuksköterska. Det är riktigt roligt.

2009-05-13 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0