hejsansvejsan,

Neo är ute i trädgården och leker med Dante. Har kollat ut lite i fönstret och dom leker så sött ihop :-)

Jag har gjort mig i ordning och packat lite i väskan. Vi ska ju sova hos mamma inatt. Fridas kompis Emma ska också sova där. Så det är fullt hus :-) Jag och Frida köpte en morsdag present åt mamma igår när vi var inne i stan. Jag skrev det inte igår eftersom mamma går in och läser här :-) Men idag har hon fullt upp så jag tror inte att hon har tod att sätta sig framför datan ;-) Men för säkerhets skull så skriver jag inte vad vi köpte. Hon kommer iallafall att bli glad det är jag säker på!

Innan vi cycklar hem till mamma ska vi inom BR i stan. Jag berättade för mamma i telefon igår hur mycket Neo älskar Rorri bilarna så hon ville köpa rorri bilen till honom. Så är han sysselsatt där hemma ett tag, medans vi ränsar lite på mammas altan. Hon ska mublera vardagsrummet med så det ska bli spännande! Men det ska vi inte göra det. Idag är det altanen som gäller!

Nu ska jag fortsätta packa, så vi kommer iväg någon gång. Mamma ska bjuda på varm smörgåstårta ikväll. Det var längsen! Jag och Christian älskar mamma varma smörgåstårta.

Nu ska jag gå, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0