godnatt eller (godmorgon) ?!


Heeeeeeeeeeeej.
Klockan är snart fyra på morgonen. Känns kånstigt att vara uppe så här sent (tidigt).
Men nu är jag äntligen hemma iallafall, tänkte sätta mig ner och skriva lite här så att jag varvar ner och kanske blir trött. Känner redan nu att det börjar bli jobbigt att hålla ögonen öppna. Jag har  jobbat 11 timmar idag så det känns bra! Jag mådde dåligt redan innan idag, det är något som är på gång. Jag hade feber i fredags, men kände mig bara hängig och skakig i kroppen idag. Precis som om jag inte ätit på hela dagen. Men jag fixade iallafall hela kvällen. Det var ett Bröllop vi var på idag. Ett äldre par som gifte sig. Dom var väll runt 45 års åldern. Men dom var fina och det var 108 gäster ink 5 barn. Maten var skit goooood! Potatisgratäng, kyckling och en massa sallad. Förätten var en massa goda räkor, lax, rom, ost och lite så. Deseren vet jag inte riktigt vad det var, men det var också jätte gott. Så efter jag ätit allt det där orkade jag inte äta bröllops tårtan. Men det var bara vanliga prinsesstårtor. Sen fick jag stå i baren någon timme på slutet. Tur att dom bara bad om vatten. Öl, rött & vitt vin och vanlig grogg. Dom hade jätte kånstig lista med egna drinkar som dom hittat på egna namn på. Och jag som är dålig på attt göra sånt i vanliga fall. Det var jätte roligt ikväll och alla var jätte tacksamma för det vi gjorde och det är kul!

Och jag får nog ta och köpa en ny skjorta till mamma. Har låtat en vit av henne eftersom vi ska ha med oss svarta byxor och vit skjorta själva. Men idag kom där ganska så mycket skit på den ;-) Får se om det går bort i tvätten eller inte.

Nu har jag varvat ner, och är trött. Ska krypa ner i sängen och sova. Är helt slut. Imorgon ska jag sova lääänge, och vid halv sex ska vi bli fotade! Hoppas jag orkar.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0