Eurovision Song Contest



igår fick jag se reprisen av Eurovision Song Contest. Men jag visste redan att Norge hade vunnit. Kunde inte låta bli att ringa mamma ;-). Men att det skulle gå så dåligt för sverige det trodde jag inte. Självklart höll jag på oss. Men jag visste redan från början att Norge skulle gå långt. Och så överlägset dom vann. Roligt att det är ett grannland som vinnet :-) Låten är skit bra och jag lyssnar på den hela tiden.

Jag är sjuk. Gick visst inte så bra att ignorera det. Så jag tog sovmorgon till Halv tolv. Så nu ska jag bara ladda inför kvällen, så jag orkar göra klart Historian. Sen ska jag börja på samhäll. Hoppas jag hinner klart med allting. C & Neo är ute och leker. Så jag ska passa på att plugga lite nu med medans dom är ute.


Kommentarer
Postat av: Marie

Norge var lätt bäst! Turkiet var också bra. Jag gillade inte sveriges låt så mycket :/

2009-05-18 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0