en vanlig vardag

Det har varit en vanlig vardag för oss idag. Efter skolan gick jag runder lite på stan tillsammans med Vickan & Johanna. Sen mötte jag upp Lilleman & Christian. Vi gick hem och tittade på posten och lite så där. Christian började så smått med maten så gick jag & Neo ner till stan och letade efter en present till Johanna (som fyller 20 år i morgon) Jag hade först tänkt att ge den till henne i morgon. Men vi kommer bara att träffas i skolan. Sen är hon fullbokad hela dagen med alla som vill uppvakta henne. Så efter vi lakt Neo vid 7 - tiden tog jag bussen hem till henne. Tog med mig lite muffins som vi hade här hemma och köpte med mig 2 burkar cola på vägen. Hon blev glad för presenten. Det blev bara något litet. Ett halsband och ett par örhängen från H&M. Vi kollade på nytt läge sen tog jag bussen hem igen.

Neo har vaknat 2 gånger sen han gick och la sig. Han biter på nappen, handen och till och med sin Nalle. Han har så ont i munnen. Men nu fick han lite ipren så jag hoppas det lugnar sig för honom nu över natten.

(Foto från min mobil)
(bilden är på mig och Neo när vi bodde på stålgatan, han har inte ens blivit året där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0