Barnlediga

Heeeeeeeeej.
Nu äntligen vet vi vad som händer i helgen. Melina ville ha inflyttningsfesten idag (sa hon igår) Men eftersom Frida varit på begravning idag ändrade hon sig igen så att den skulle vara i morgon. Lina ringde mig innan idag när jag var i skolan och frågade om jag kunde jobba på fjälldalen i morgon. Det ska tydligen vara bröllop. Så jag sa ja fast vi hade bestämt att gå på Melinas inflyttnings fest. Så jag ringde Melina och berättade, och hon ändrade då festen (igen) så nu är det bestämt att den ska vara ikväll. Jag har precis duschat för andra gången idag. Och vi ska snart packa en lite väska till Neo för han ska sova hos mormor.

Så ikväll ska vi : Hem till mammi och grilla lite gott, sen hem till Melina & Oscar på inflyttningsfest (men vi blir inte så långvariga) och efter det ska vi hem och titta på nån film. Sen sova uuuuut!

imorgon : börjar jag jobba redan kl 4 på eftermiddagen. Och jag tror att jag kommer komma hem sent. Eftersom det är bröllop.

Jag känner också att jag håller på att bli sjuk. Är förkyld, hostar och feber är på väg! Men jag tänker ignorera det här.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0