badhuset

shooo!
Nu är vi hemma igen. Vi tog bara 2 timmar på badhuset, men det räckte för oss!. Vi gick dit också så då har man fått en rejäl promenad idag med!. Jag stack in till stan innan idag och handlade en bekini till mig själv. Blev nöjd, men ska köpa en till innan somman börjar på riktigt. Om vi nu får någon sommar? Man vet ju inte. Neo tyckte att det var jätte mysigt att bada. Han åkte till och med den stora kanan själv. Den gröna som går rakt ner, men han hade puffarna på så klart :-). Han tycker att det är jätte skönt att flyta runder själv när han har puffarna på armarna. Men efter 2 timmar gick vi hem och Lilleman tog en lite tupplur i vagnen.

Jag ska snart börja tvätta lite, och plocka undan, damsuga och lite så. Vi har ju bjudit mamma, pappa och Frida på god mat idag :-).


Bekini överdelen jag köpte idag


Fikar lite, tog hellre äppel än en bulle idag :-)


Jag och min sötnos till son!


Flyter runder, men just nu smakar han på vattnet också.

Kommentarer
Postat av: Anna

så fina bilder ni tagit :)

2009-05-22 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0