2 dagar hos mammi


Hanna ska på bal. Visst är hon vacker? Jag älskar hennes balklänning!

Nu är vi hemma igen, Jag och Neo. Christian gick hem redan igårkväll. Vi har varit ute hela dagen igår och idag. Vaaaaaaaaarmt!. Neo har fått fin farg på kinderna. Hanna skulle ut på balen idag så vi stack hem dit och kollade lite på henne. Hon har sytt klänningen själv. Kan man inte tro, SKIT FIN! Hela hon var fin :-) Tyvärr så missade jag Malin. Hon och Björn var redan där ute. I Tylösand alltså. Och Lina var hos en annan kompis och hjälpte henne. Men om jag inte träffar dom innan så träffar jag dom iallafall på Hannas student den 12:de.

Nu somnar Neo här bredvid mig. Får göra iordning honom för sängen. Klockan närmar sig sju och han har tjatat på välling länge nu.

Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jätte fin klänning hade hon. Ser ut som att hon har köpt den :) Kram

2009-06-01 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0