en Historia - heldag


Soho! Det kändes när klockan ringde vid halv sex i morse. Usch, ville bara ligga kvar i sängen. Men upp kom vi iallafall och iväg till bussen. Jag har bara hållt på med historia hela dagen för vi hade 2 matte lektioner idag och en bild lektion. Men kära bildläraren Hägg var sjuk så vi hade Royne hela dagen och eftersom jag blev färdig med Matten förra veckan så hade jag istället Historia. Kom en bra bit. Men jag har mycket kvar! Jag stack inom Hemköp efter jag hämtat Neo och köpte med mig lite potatis. Så vi var inte hemma förrens vid fyra tiden. Korv och påtatismos blev det till middag idag och Neo åt bättre idag än vad han gjorde igår. Nu sover vår lilleman. Spikade upp Nalle Puh tavlorna ovanför hans säng innan. Så det inte är så tomt. Men vi ska införskaffa oss en hylla sen att sätta där. Letar också för fullt efter ett par snygga ramar som ska vara 50x50 & 60x50 till tavlorna vi gjort på studiostrand. Har hittat ett par på Gallerix men jag har inte bestämt mig än. Väntar bara på att desperata hemma fruar ska börja. Och efter det, ska jag gå och lägga mig. Och på Torsdag, dååååååå ni ska jag och Johanna träna. Och i morgon, ska jag och mamma städa den gammla lägenheten, mindre kul. Men det ska bli skönt att ha det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0