Skrivet runnt åtta tiden ikväll.

Så....
Vi pausar lite nu efter maten. Beställde pizza ikväll. Blev lättast så eftersom allt är nerpackat nu.
Mamma och pappa körde dit en massa lådor idag. Så nu är här inprensip bara möbler kvar. Lite extra kläder, lite av neos leksaker, städ medel, 2 glas och lite muggar. Muggarna ska vi slänga i morgon för det är endå inga vi vill ha.

Neo går runt här hemma och säger  1,2,3, 8. Han hoppar visst över dom andra ;-) Just nu går han runt med en kartong som är tom. Han undrar nog vad det är som händer. Ska bli skönt att flytta i morgon. Få komma i ordning och ha alla sina kläder och saker i närheten. Vi har precis beställt Internet & hemtelefon igen. Och det skulle komma om ca 3 - 6 veckor. Så länge får vi leva utan internet :-) Kommer ju dock kolla min mejl och så i skolan. Kanske hinner med en uppdatering då och då med. Men det kommer nog att se ganska så dött ut, tyvärr.

Hoppas nu Neo sover bra i den nya lägenheten. När vi flyttade från landskrona så hade han fått in en så bra rutin på sig själv. Sov hela nätter utan problem. Och när vi kom hit började han sova dåligt igen. Tog lång tid innan han sov bra. Nu sover han bra igen.. så jag hoppas att det går bättre nu när han är större.

På måndag ska jag testa på den "tråkiga" resan före skolan. Ska ta bussen till Neos dagis, sen bussen till min skola, sen efter jag slutat ta bussen och hämta Neo sen bussen hem igen. Han har aldrig åkt buss förut så det ska bli spännande och se hur han reagerar :-)

Nu ska vi fortsätta.
Ha det bra så länge.
Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till med flytten :D

2009-03-06 @ 23:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0