idag

Jag tar en lite paus från min packning.
Malin & Teuqila kom hit och hälsade på idag. Hennes mage börjar växa nu :-) Det syns att hon är gravid! Hon har alltid varit jätte smal men nu redan i vecka 14 ser man att hon har en bula. Neo tyckte att det var jätte roligt att Teuqila var här. Han klappade henne och sprang efter henne. Han har inte kräckt mer idag men han har haft feber till & från. Nu har han fått panodil igen så han har fått ny energi. Hjälper mig att packa :-) Jag har ränsat bokhyllan och lite på Toan. Ska packa ner lite mer kläder ikväll också. Mamma kom hit efter jobber med och fikade. Hon hade köpt en söt kudde till Neo som en liten 1.5 års present :-) Jag & Neo blir hemma i morgon också. Men när C kommit hem så åker jag & pappi till Ikea. Ska bli kul!

Lägger upp lite bilder från idag. Innan jag ska fortsätta att packa & dona :-)


Neo kör Teuqila :-) Sötnosar!


Man blir trött när man har feber!


Kudden han fick av mamma. Ser mer ut som ett gosedjur. Men det är en kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0