Melodifestivalen


Jag ska snart gå och lägga mig. Men först tänkte jag skriva lite här.
Pappa kom hit innan idag och satte upp ljustaken. När C kommit hem plockade vi först lite här hemma. Sen gick vi iväg till Netto som ligger vi komvux. Där handlade vi bla potatisklyftor som vi skulle ha till middagen. Ikväll såg vi på Melodifestivalen. Jag fattar fortfarande inte att Ugglas låt Snälla snälla kom på andra plats. Så PINSAMT! Om den skulle ha vunnit så skulle jag aldrig mer kollat på Melodifestivalen. Jag själv höll på Sarahs låt Moving on. Men Malena Erman med låten La Voix var också bra. Huvudsaken var att inte Caroline Ugglas vann. Till Middagen tände vi lite ljus och även till Melodifestivalen. Vi åt Kalkonfile och potatisklyftor med beanes sås. Skit gott, ska handlas fler gånger! Eftermiddagen poppade vi lite popcorn och neo fick en egen skål att mysa med innan han somnade. Stackarn är fortfarande sjuk och har dessutom fått blöjexem på köpet!.

Bjussar på lite bilder. För nu blev jag väldigt trött. Godnatt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder på lghtn?

2009-03-16 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0