finaste Twixi



Idag fick denna fina snuttan somna in. Nu slipper hon ha ont mer. Men i 8 1/2 år har hon kommit springandes till grinden när vi kommit ner till häljarp. Världens finaste hund, och hon var alltid så snäll mot Neo. Jag fick träffa henne en snabbis i helgen då vi var nere. Men jag hade svarta byxor på mig och hon fällde ju en massa så jag kelade aldrig med henne :-( Det ångrar jag nu. Det hade ju varit sista gången..... Det är nog tomt hemma hos Helene & Roger nu. Hampus har ju växt upp henne. Han var ju så liten när dom fick henne. Pratat just nu med Linus på msn och han saknar henne jätte mycket trots att det bara är första kvällen utan henne. Måste varit svårt att se henne sluta andas. Men hon somnade fint iallafall. Älskade hund.  Kommer ihåg när dom precis hade fått henne. Vi var ute med henne i trädgården, hon var så liten och söt. Men jag och Linus var livrädda för henne haha ;-).Kommer att sakna henne jätte mycket.



Frida kom hit en runda innan idag. Och nu ikväll var jag & pappa på bio. Män som hatar kvinnor. Den var  bra. Men det blev tyvärr bara jag & pappa. Lotta var på akuten. Hon hade förmodligen fått en propp i benet. Så det var lite tråkigt. Men jag & pappa hade trevligt endå. Pappa åt som vanligt upp popcornen innan filmen hade börjat. Efter filmen gick vi till Harrys och åt kycklingvingar. Det var värkligen längesen jag åt det där. När vi var mätta och belåtna skyldes vi åt. Jag lovade att skicka ett sms när jag kommit hem. Var hemma strax efter 21:30. Och då vaknade lilleman igen. Det är femte kvällen i rad han vaknar och är lessen å säger att han har ont i benet. Jag gissar på växtvärk. Men jag vet inte. Han har iallafall fått panodil och halvsover nu i soffan. Imorgon ska jag iallafall förska få honom till dagis.

Ska bära in honom i sängen nu. Och hoppas på att han sover hela natten utan att vakna och ha ont.
Heeeeeeeej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan. Testa att massera hans ben när han vaknar och har ont (ge panodil med) Min son och dotter har också växtvärk och det hjälper med massage. /Sanna

2009-03-27 @ 08:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0