HEJ, det var ett tg sedan.


Hejsan.
Ganska så dött här nu eller hur?
Vårt internet har inte kommit än. Och vårt 3g funkar inte på vår dator. Så jag sitter just nu med en jätte gammal dator med ett jätte gammalt windos. Så vi får väll lämna in datan. Så det dröjer nog innan jag bjuder på några bilder.

Vi kom hem idag. Åkte ner till Landskrona i lördes för att fira Helene. Fast dom fixar ju just nu köket och hallen så vi var hemma hos mormor istället. Men det gick bra. Alla var där som brukar. Sara & Marwin kom också så det var kul :-) Vivian kom inom också när hon skulle hämta Sara & Marwin, så det tyckte mormor var kul. Mamma var så lost så hon presenterade mig för vivian. Haha, men Anne var endå värst. "Men sara ska du bara låta farmor sitta där ute" Men så stog dom bredvid varandra. Fast jag vet inte om Anders kommer på 1:a plats. Stog och pratad med mig och frågade hur det var och så där. Sen vänder han sig om, och efter bara några sekunder tittar han på mig igen och frågar. - Hur är det med dig Frida?. Jag trodde att han skojade så jag sa ingenting. - eller, har jag pratat med dig innan? - För det första, ja det har du. Och för det andra så är jag inte frida utan Malin. Haha då blev han lite rädd för sig själv eftersom han bara var inne på sin första öl.

Det har även börjat pratas om att åka till ven i sommar. Mamma kan ju ordna boende där nere. Sara & Marwin kanske också följer med isåfall. Det hade varit kul. Kul för barnen även om det skiljer soppast många månader på dom att dom inte kan leka med varandra än. Så hittar man ju iallafall på nått i sommar. Jag fick också se bilder på lägenheten mormor köpt. Den väkar fin :-)

Skola i morgon som vanligt. Helgen tog slut snappt trots att jag var hemma i fredes. Övningskörde med pappa i fredagseftermiddag och det gick bra. Körde hem till honom från hamnen. Men höll dock på att köra på ankis bil pappas granne. Pappa är livrädd för att köra med mig. Och jag blir inte lugnare av att att ha en skrikande pappa bredvid mig så fort jag ligger lite för långt ut åt höger. Får se vilken dag jag och mamma övningskör i veckan. Hoppas hon inte är värre än pappa. Men jag gillar inte hennes växelspak. Så vi kanske kan låna pappas bil. Ifall jag inte klarar av att växla med hennes. När den ligger i femman ser det ut som att den ligget i tvåan. Så sladdrig är den. Tyvärr, annars är ju mamma bil mindre än pappas så det känns ju  bättre.

Nu ska jag ta tag i lite tvätt. Tänkte stryka ikväll. Så jag slipper det i veckan. Sen ska jag titta lite på beck.
Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Anna

ven är mysigt. Dit brukar jag åka med mina barn. Fast bara över dan då :)

2009-03-22 @ 23:12:39
Postat av: Sara

kommer inte ihåg vad som finns i åhus men om pappa och dom ska dit hänger jag nog på där med:P finns nog inte så mycket på ven heller men man har ju fantasi så något ska man nog komma på :D

2009-03-22 @ 23:55:28
URL: http://mammason.blogg.se/
Postat av: Sara

kommer inte ihåg vad som finns i åhus men om pappa och dom ska dit hänger jag nog på där med:P finns nog inte så mycket på ven heller men man har ju fantasi så något ska man nog komma på :D

2009-03-22 @ 23:55:52
URL: http://mammason.blogg.se/
Postat av: Sara

tack :) ja jag älskar verkligen den:) så va tvungen att köpa den fast det är ett tag till innan det blir varmt. men vissa dagar kan man ju inte ha overall länge :P hehe och tjock jacka svättas man i så han va ju tvungen att ha en tunnare.

2009-03-24 @ 18:05:45
URL: http://mammason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0