OTURS morgon

Hejsan svejsan.
Min dag idag började inte bra. Som vanligt var jag väldigt trött när klockan ringde. Och min älskade huvudvärk kom redan då jag låg i sängen och inte hade hunnit att gå upp än. C fick gå och hämta tablett och vatten. Jag fixade till mig och plattade håret. Neo var på jätte tjurigt humör och blev skit sur när jag inte följde med honom och kollade vad han skulle visa. Han ska visa allt han gör nu för tiden. Även när han bara sätter sig i soffan. Kollade klockan på datan hela tiden. Vilket inte var så bra för när jag sen kollade på mobil klockan så insåg jag att klockan på datan gick 8 minuter sent. På snappt som fan med kläderna och tvingade även på tjuriga Neo sina kläder. Hittade heller ingen tillräckligt stor väska till mina gympakläder så fick ta en jävla vero moda påse. Gick snappt till bussen men när vi kommit halvägs, så var klockan redan 10 över och bussen gick 11 över. Så självklart missade vi den. Men det brukar ju alltid komma en buss strax efter. Jag sprang till bussen medans snön bara vräkte ner och Neo skrek, (Mamma titta nöa = snöa) Kom ill busshållsplatsen och nästa buss gick om 18 minuter. Så det var ju bara att börja gå till sture istället. Allt gick bra på vägen och jag stack upp till Johanna efter jag lämnat lilleman. Fick då låna en väska utav henne som jag kunde ha kläderna i. Men när jag ska lägga över kläderna i väskan så ser jag att jag glömt mina gympabyxor. Johanna märkte att jag började bli irreterad och sen satte jag mig ner och bara sucka. Det är inte min dag. Men jag fick låna ett par byxor av My Johannas sambo. Men resten av dan har faktistk gått ganska så bra. Förutom att min huvudvärk inte släppte förrens vid halv 1 idag. Men tur var det för vi hade ju idrott kl 1. Eftersom min huvudvärk inte hade släppt så gick jag upp till skolsköterskan redan första lektionen och tog en till tablett. Jag brukar få gå in till henne, kuraton eller rekton för att hämta tabletter. Hon tyckte att jag skulle gå till en optiker först och främst. Så jag får väll ta och boka en tid.

Nu ska jag mysa i soffan lite. Och hoppas på att jag kan ålla mig vaken under hela Grays Anatomy.
Byebyebyebyebyebyebye


Kommentarer
Postat av: Mamma Annette

det verkar som om du har fredagen den 13:e redan i dag på torsdagen den 12:e. hehehehehehe ;)

2009-03-13 @ 12:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0