tjena


Sitter just nu och tittar på Medium. Men ska alldeles strax gå och lägga mig.
Vi var som sak på bvc idag. 11350 gram. Och 83 lång. Det gick jätte bra i början. Dom på dagis sa att han var så trött i morse så dom fick lägga honom före middagen så dom varnade över att han kunde vara trött. När han skulle vägas tog jag av honom kläderna, och sen när jag tog av honom blöjan började han bli rädd. Han skrek bara blöja hela tiden. Och sen när han skulle få sprutan gick jag ut där ifrån. Christian hade slutat en halvtimme tidigare idag på jobbet så han var med oss. Det var jobbigt att höra honom så lessen och han tog sig på benet hela tiden och bara skrek. Men så fort vi kom ut där ifrån blev det bättre. Då fick han en riskaka och en festis.

Imorgon efter skolan ska jag och neo gå in till stan och hitta något till Helene. Sen ska jag & pappa övningsköra. Neo ska vara med frida under tiden :-)

Nu orkar jag inte skriva mer.
Hejdå så länge,

Kommentarer
Postat av: Nina

naw:( Då väger han mindre än kyle det kunde jag aldrig tänka mig :O haha men bara typ 90 gram ;) och så är de lika långa:D

2009-03-20 @ 08:42:45
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0