pottträning

Idag fixade jag äntligen ett betyg i matten. Och, ett MVG i bilden. Så jag gick hem med ett leende :-)

Pappa & Jag åkte till Ikea idag. Köpte inte så mycket. Vi tittade mest. Blev iallafall 2 backar & en korg till lillemans leksaker. Köpte en potta till Neo & en till Kyle. Nya sängkläder till Neo med och en lampa. Blev mest till honom den här gången :-) Köpte lite till vår gaderob, och lite varmeljus och sådär :-)

Imorgon blir det bara packning. Både mamma & pappa ska köra och lämna lite påsar och katonger i den andra lägenheten. På torsdag, ska vi tvätta för sista gången här. På fredag, städa ur lite skåp och ugnen. Lördag är det flytt som gäller. Jag hoppas att min lillasyster är frisk tills dess så hon kan passa Neo. Sen efter flytten bjuder mamma oss på smörgåstårta :-)

Nästan direkt när jag kom hem med pottan tog vi av Neo blöjan och berättade för honom att han ska kissa och bajsa i den. Han försökte, försökte & försökte kissa i den. Men han var väll inte kissig helt enkelt :-) Strax innan jag & han skulle duscha så skriker han BAJSA. Så nu har han invigt pottan iallafall. Så duktig! Ringde mamma & pappa direkt och berättade, hihi hoppas han är lätt att lära. Men han är ju medveten om när han gör det iallafall.

Ska ta ett sista ryck i köket, innan jag ska gå å lägga mig.
Neo är fortfarande dålig. Men han blev bättre nu till kvällen, men Christian får stanna hemma med honom i morgon med.

Kommentarer
Postat av: elvira

er lilleman värkar vara så duktig :D :)

2009-03-03 @ 23:04:27
Postat av: Mamma Annette

GRATTIS till ditt betyg o MVG, detta går ju som en dans.

Och lille Neo, han är så duktig. Hoppas att han blir frisk snart. Pussar o kramar

2009-03-04 @ 08:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0