Man mår som man förtjänar

Idag mår man som man förtjänar. Jag hade iallafall jätte roligt igår och Sandra hade gjort jätte mysigt med en liten ostbricka, små plock, massa dippa och chips. Jag kom hem ganska så tidigt men eftersom man skulle ställa fram klockan en timme så blev det ju endå lite sent. Vädret idag har ju varit fantastiskt! Men när man är bakis är man inte mycket till människa. Så jag har inte utnyttjat det fina vädret. Men jag gick ut til trädgården en lite stund och satt i solen och kollade på medans Neo & Christian busade. Nu är dom på gallberget tillsammans med Jonte & Kyle. Neo tjatar om Jonte, Nina & Kyle hela tiden. Så han tycker om dom. Jag har precis diskat och ska snart börja skala potatisen. Får se om killarna har tänkt att komma hem snart. Så inte maten blir färdig innan dom hunnit komma hem. Mamma kommer hit en stund ikväll och ska hjälpa mig fylla i lite papper. Annars ska vi bara ha en lugn hemma kväll ikväll. Jag är ju så seeeg. Ska tömma kamran på lite bilder. Tog dock inga igår. Men har några från i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0