Jävla plåster


Hejsan svejsan.
Jag & Lilleman gick upp vid kvart över åtta i morse. Vi lät C sova lite längre. Efter en stund kollade jag på min rygg i speglen. Självklart hade det blött igenom plåstret jag fick på vårdcentralen igår. Men jag fick med mig 2 stycken hem. Så vid 10 väckte vi C så han fick hjälpa mig byta. Men dom 2 jag fick med mig hem är inte samma som den jag fick först. Den låssnar och jag kan inte ducha med den. Så efter vi ätit frukost och C druckit upp sitt kaffe stack han iväg till apoteket och köpte nya.

Jag ska nog passa på att vila lite medans lilleman sover middag. Han börjar bli trött nu.
Ikväll ska jag dricka vin, cider och göra mig en redbull vodka :-) Var jätte längesen jag drack det.
Vi har fortfarande inte bestämt oss för vad vi ska äta till middag idag. Så jag får väll ta lite tid att tänka på det med ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0