hemma hos Johanna

Oj vad längesen det var jag skrev. Sitter just nu hemma hos Johanna. Vi ska ta en kopp kaffe och prata lite. Vid fyra tiden idag ska Lilleman träffa doktorn. 1.5 års kontrollen. Hoppas han inte får feber pga sprutan. Imorgon ska vi igentligen till badhuset. Vi ska åka dit varje fredag efter den 20:de tsm med Nina&Jonte med barnen. Men Neo är fortfarande jätte förkyld och hostar hela tiden. Så det kanske inte är så bra, vi får se vad dom säger.

I helgen blir det Landskrna. Från lördag till söndag. Ska bara fira Helene på lördagen. Sen hem på söndag igen. Ska in till stan i morgon och köpa något till henne hade jag tänkt. Så kan Neo sova middag i vagnen. Ska bli skönt att träffa alla skåningar igen. Vi ska sova hos mormor och det är första gången för mig efter morfars gått bort. Vi får ju sova i dubbelsängen med Neo mellan oss. Jag & C bråkar om vem som ska sova på morfars sida. Det är jobbigt. Men jag vet inte. Det kanske känns bra att sova på hans sida? Vi får se vem som är starkast av oss att ligga där. C sa att vi kunde supa honom full så sket han i vad han sov. Men då hade vi väll inte fått in honom i sängen över huvetaget ;-) Så det var nog ett dåligt alternativ.

Skriver kanske mer sen ikväll. Om jag hinner.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0