hejmåndag

Heej.
Jag och neo är hemma idag. Hans dagis har ju stänkt, så jag fick ta ledigt. Vi började med intensivveckorna idag. Jag ska bara ha svenska i 3 veckor. Så jag vill helts inte missa en enda dag så jag hinner färdigt med mitt betyg. Men neo är fortfarande roslig i halsen. Men han har ingen feber. Och jag tycker nog allt att han är bättre idag än vad han var igår :-) Så det blir dagis i morgon.

Pappa & Mamma kommer hit sen. C ska iväg till stan med Jonte. Pappa tänkte sätta upp tv:n här hemma. Och mamma ville hälsa på Neo och se vad som mer har hänt här hemma. Händer ju grejer hela tiden. Nu vill jag bara fylla år så vi kan åka till fynda och gekås. Jag vill bla hitta gardiner till vardagsrummet.

Neo tittar lite på Nicelodeon. Pappa har beställt ett sånt tvillingkort till oss. Så vi betalar bara 79kr i månaden för kanalerna :-)

Nu ska jag & Neo ställa iordning lite prydnadssaker. Hörs sen.
Puss heeej.

Och till Anonym - Jag lägger upp bilder på lägenheten när jag har tid att ta några. Om ett tag då med andra ord. Och ni som vill se hur här ser ut får helt enkelt komma hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0