8 mars, första natten i den nya lägenheten

Nu bor vi inte längre på stålgatan utan på broddesongatan.
Flytten gick bra och väldigt snappt. Och efter det blev det smörgåstårta hemma hos mammi. Jag var så jädrans trött igår efter allting så jag och Neo stannade kvar hemma hos mamma och sov där. C åkte hem hit och fixade lite själv. Idag har pappa varit här och hjälpt till att sätta upp lite hyllor och så där. Lite tavlor har kommit upp. Vårt föråd där nere är fullproppad med skit. Men vi vill endå inte göra oss av med nånting. Men det gäller väll att vara hård mot sig själv nångång. Här är fortfarande en enda röra. Men vi har slutat för idag. Jag har studiedag imorgon men Neo ska endå på dagis. Han var ju inte där på hela  förra veckan. Så då kan jag vara här hemma själv och fixa. Var igentligen tänkt att jag skulle plugga hela dagen imorgon men jag tror att jag skippar det. Vill komma iordning så fort som möjligt.
Så imorgon, är det första gången Neo kommer åka buss. Ska bli kul och se hur han reagerar. Tror inte att det kommer vara några problem.

Jag är skit trött och fast klockan bara är åtta ska jag snart gå och lägga mig. Neo sover redan. Han däckade här på soffa i mitt knä. Han har varit jätte duktig dom här dagarna vi inte haft så mycket tid för honom.

Mamma fyller förresten år idag. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA. Kvinnornas dag idag med. Inte illa det.
Nu ska jag snart hoppa i säng.
Hejdå!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0