utan rubruk




Hejsan svejsan. Här är det gansak så tomt. Men det är mycket nu i skolan dom sista dagarna. Kånstigt nog så pluggar jag inte hemma. Jag får ingen riktigt ro till det. Men nu är jag ledig torsdag fredag så då ska jag bli klar med religionen.

Neo ville inte somna ikväll. Vi kollade lite på pippilångstrump som gick på tv4 film innan vid 8 - tiden. Men vid halv nio la jag honom i sängen med en flska välling. Christian fick ett ryck och gick ut och sprang vid 8 tiden. Ganska så duktigt ;-). Men Neo somnade inte. Jag satt här i vardagsrummet och hörde hur han pratade med Nallen och Tatto. Han frågade Totto vad som hände. Det låter så sött!. Sen började han tända och släcka lampan sodär 100 gånger. Så jag gjorde en ny flaska välling till honom. Och efter det, så blev det tyst :-).

Imorgon ska jag bara till skolan kl 08:30. Ska ha ett litet möte med Mainica min lärare. Efter det ska jag direkt till Nautulus och träna. Imorgon kommer också en liten hälsning till mina lärare vara med i Hallandsposten. Under "dagens ros" Skrev några meningar. Jag tänkte att jag lägger hellre pengar på det än att köpa blommor till allihopa. Blir så himla dyrt då. Så jag har redan sakt till alla lärare att dom ska kolla extra noga på familjesidorna i morgon så att ingen missar det. Hade ju varit tråkigt isåfall hehe.

Jag ska slå mig ner i sängen. Men tänkte först ladda upp några foton på bdb.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0