JAG ÄR ENSAM. (hehe)


Sidan har inte funkat på hela dagen. Varenda gång jag försökt publicera ett inlägg har det sparats i utkast. Men jag försöker väll igen.

Kameran kom idag. ÄNTLIGEN. Så nu kan jag fota igen ;-). Nu ska jag bara lära mig den också. Hoppas det går snappt. Nu kan man ta lite bilder på midsommar. Tänkte sitta och pula lite med den i bilen i morgon när vi åker ner till Häljarp.

Vi gick ner till stan innan idag och jag hittade lite på rean. Köpte också en cyckel till Lilleman. Han ska få cykla i morgon på den innan vi åker. Sen gick vi hem till mamma. Hon hade köpt lite bullar som vi smaskade i oss.  Vi var där väldigt länge och började gå hem kl 8. Neo var trött och gnällig i vagnen, men det gick endå. Gick inom hemköp och köpte lite nötter till Christian som han tidigare bad mig att göra. Och en sån färdig mat rätt. Jag är ju världelös på att laga mat ;-) Nu har jag ätit den, och Neo har druckit 2 flaskor välling. Nu sover han tillsammans med Nallen och Tatto.

Christian ska jobba över idag. Det är så ensamt här hemma. Vi vet inte alls när han kommer hem. Beror på när dom blir färdiga. Imorgon är han iallafall ledig men vi ska ju åka till häljarp. Men han får träffa oss en stund iallafall. Sen har vi ju hela helgen tillsammans. Men han hade nog något planerat med Björn. Och han ska hjälpa pappa att måla också. Jaja, någon tid ska vi väll lyckas klämma in ;-)

Nu ska jag kolla på film,.... i min ensamhet.
Haha jag är inte van vid att vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Det är inte samma som jag har. Kameran asså

2009-06-18 @ 18:38:03
URL: http://mammason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0