Svar på frågorna


Sådär ja. Nu tänkte jag svara på frågorna inna jag går och lägger mig. Är skit trött.

Postat av: Carro

Yes, äntligen :D.
Hur trifs ni i er nya lägenhet? Tror det är mer än jag som är nyfikna på hur ni har det. Du har inte lust att ta lite foton så vi kan få se? :)

Svar: Vi trifs jätte bra. Lite synd bara att det är en 2.5 och inte en 3:a. Jag hade velat ha två sovrum. Men annars har vi trevliga grannar, en stor trädgård och nära in till stan. Sen kan vi ju tvätta nästan när vi vill också. Ja jag ska ta foto :-) Nu när jag äntligen har fått en bra kamera så ska jag fota. Blir nu nångång i veckan.


Postat av: Amanda

Fick du över 150p nu när du slutade skolan? :)

Svar: Ja det fick jag :-)


Postat av: Ung mamma till Anton

Vad tycker du är speciellt med Neo? Är det något du är riktigt stolt över att han kan? :)

Svar: Haha ja allt! Nej men han har lärt sig att räkna till tio. Jag tycker att han är väluppfostrad och är oftast, iallafall 95 % av tiden han leker med andra barn snäll och vet vad han får göra och inte. Om någon leker med spaden så får han vänta på sin tur. Och om han inte tänker sig för och tar en sak från någon anna. Så lyssnar han på när vi säger till honom.

Postat av: mie
Läste lång bak att ni först tänkte ge Neo namnet Casper, varför blev det inte så? :)

Svar: Namnen vi hade på slutet var Casper, Neo & Charlie. Dom andra pojk namnen vi hade under graviditeten var William eller Noel. Då Neo var född kallade vi honom både för Casper och Neo i ca 3 dagar. Christian ville ha Neo och jag ville ha Casper. Charlie hade vi redan då bestämt att det skulle vara hans andra namn. Varför det blev så vet jag inte. Jag har alltid tyckt att Neo varit fint. Men mitt favoritnamn var Casper. Men jag gav med mig till slut. Chrisitan ville verkligen ha namner Neo och jag tyckte inte det spelade så stor roll eftersom jag tyckte att båda två var fina :-) Men nästa gång. Ska jag bestämma :-D Och då blir det antingen en Noel, eller en Tess /  Tindra. Så känner jag nu iallafall. Sen får jag väll skaffa en Katt eller Hund som jag kan döpa till Casper.

Sofia om frågestund:
har ni planerat att resa nu den närmsta tiden? :)
Söt neo är :) längtar tills jag själv skaffar barn. Men det behövs en man till det.

Svar: Nja, vi vill ju åka till polen nästa år. Besöka auschwitz då såklart, bara jag och Christian. Men någon utomlandsresa så där med sol och bad i minst en vecka. Nope. Inte nästa år och inte året där efter heller. Jag hade inte velat lämna bort Neo så länge. Och inte ha med honom heller. Varmt och jobbigt för honom. Och dessutom blir det ingen semester för oss då. När pappa fyller 50 (kanske) vi åker utomlands tillsammans med honom. Då är Neo 5 år och det tycker jag är en perfekt ålder att åka i isåfall. Han kan sitta vid ett bord en kväll så man kan äta i lugn och ro. Han älskar förmodligen att bada. Och vi kan sitta och slappna av och inte springa efter honom hela tiden.



 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaren :-)

2009-06-23 @ 16:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0