jag önskar att man kunde resa till himlen

Nu har jag beställt en sten som jag vill lägga hos morfar. Jag hatar att han ligger så långt bort. Annars hade jag gått dit varenda dag och tänt ett ljus för honom. Det är helt ofattbart hur mycket man kan sakna någon. Det är tur att jag inte ska ha sommarlov hela tiden. För nu har jag verkligen för mycket tid över, att jag tänker på honom heeeeeeeeela tiden.



Jag saknar dig så. Tiden har gått, visst har jag mått - bra.
Jag har skrattat och gråtit. MEN jag saknar dig så. Ingen kan ersätta dig.
Ska jag verkligen behöva sakna dig så här -jävla mycket- hela mitt långa liv som jag har kvar.

Gud var här är tomt, och tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Frida

<3

2009-06-21 @ 22:02:35
Postat av: Maria

Var har du beställt stenen??? Måste köpa till min morfars grav! :)

2009-06-29 @ 22:21:44
URL: http://elinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0