en dag på stranden

Idag blev det stranden tillsammans med Melina, Oscar och deras hund Ellie. Vi var på stranden från halv tolv till halv fyra. Neo hade för det mesta på sig sin "skydds dräckt" Är så rädd att han ska bränna sig trots att han har solfaktor 30. Jag och Melina satt mest och solade. Christian och Oscar kastade boll till varandra i vattnet och Neo låg där och simmade som han sa. Han åt ganska så bra idag för att vara så varmt ute. Han åt en macka, säkert 5 - 6 små kanelsnäckor och drack jätte mycket vatten. När vi kom hem åt vi korv med bröd idag igen :-) Men då åt han dock bara en, han som annars brukar vara ett sånt matvrak. Men han drack två flasker välling ikäll innan han gick och la sig. När vi kommit hem från stranden upptäckte jag först att vi fått med halva strandsanden hem. Som alltid när man varit där. Vi duschade och så. Jag är en jätte dålig smörjare. Iallafall när jag ska smörja in andra. Christian stackarn har bränt sig. På axlar och vid halsen. Han har fått jätte mycket färg i huvudet  men han hade för det mesta solglasögonen på sig idag så han ser rent ut sakt inte klok ut. Han kommer att bli retat på jobb i morgon. Vi cyklade hem till mamma en sväng för Christian skulle hjälpa henne att fixa lite på bilen. Vi drack kaffe och satt i trädgården. När vi sen cyklade hem stack vi inom pappa. Farfar var också där. Vi skulle egentligen bara inom och säga hej. Men vi stannade där i säkert 1 1/2 timme. Vi kom hem strax över nio och Neo var helt slut. Han hade bara sovit middag i 40 minuter i eftermiddas. + att han varit ute i solen hela dagen. Han kommer att sova gott inatt.

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer än. Christian börjar jobba kl 14:00 och slutar inte förrens 23:00. Jag och Neo kanske sticker ner till stranden en sväng. Lite son och mamma mys :-). Sen efter 16 någon gång ska jag köra bil :-)







Älskar dig lilleman. Stora pojken som började säga morsan för några veckor sen :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

er lillkille är så otroligt söt :D

2009-06-28 @ 23:54:44
Postat av: Therese Andersson

Kan inte du börja göra lite veckoplanering här i bloggen? :)

2009-06-29 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0