våran midsommar


(Så här fick det bli idag. Samma som skolavslutningen)


Hello.
Nu är vi hemma igen.
Vi stack först hem till mamma en sväng, gjorde lite kransar och sånt.
Sen hem till pappa vid sex tiden. Lite sent för Neo. Han hade bara sovit en timme också under eftermiddagen så han var gnällig för det mesta tyckte jag. Men vi åt god silltårta och sen vanlig midsommar mat. Drack lite cider och vin. Sen vid halv elva var Neo så trött så han inte visste var vi va. Så då satte vi han på cyklen och cyklade hem. Han somnade till några gånger på hem vägen. Nu sover han iallafall och jag hoppas att han sover till tio i morgon bitti. Så hoppar vi bara över middagsluren. Nu ska jag kolla lite på tv sen sova. Låter bilderna tala istället :-)






Kommentarer
Postat av: Anna

ser ut att bli en bra midsommar ör er iallafall :)

2009-06-20 @ 12:42:17
Postat av: Linda

Längesen jag kommenterade hos dig;)

Du och din son Neo är så himla fina tillsammans.. du måste vara jätte lycklig..;)

Är det Neos moster som är med på det stora kortet?

Det ser ut som du haft en bra midsommar?!

Hur fann du din kärlek/sambo/neos pappa?

Är lite nyfiken då jag funderar på var jag ska stöta på min kärlek;)

Ha en bra lördagskväll!

kram kram

krama Neo lite extra från mig..

2009-06-20 @ 18:13:50
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: matilda

Mysiga bilder :)

2009-06-20 @ 22:05:48
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0