ett år sen vi flyttade hit

Hej.
Idag, är jag sleten. Men faktiskt inte bakis. Så jag var hyfsat pigg när mamma ringde halv tolv idag och frågade om vi var vakna. Johanna, My, Sanne och Melina var här igår. Vi förfestade och hade kul. Vid halv ett drog vi in till stan. Först visste vi inte vart vi skulle gå. Så efter vi velat länge stack jag och Melina in på Harrys. Vi tog en rosa panter. Där var proppat med folk. Oscar och hans kompisar skulle också komma in. Men dom blev stoppade för det var tydligen 22 års gräns där. Men efter vi druckit upp stack vi till tre hjärtan istället. Där träffade jag jätte många som jag känner. Fick också en överaskande kram ifrån Marcus som jag inte har träffat på säkert ett år. När allting var stängt gick vi och åt pasta. Christian kom in och mötte mig inne i stan. Sen gick jag hem. Vi somnade inte förrens halv fem i morse.

Idag är ett ett år sen vi flyttade hit till Halmtad. Det tänkte vi "fira" lite och grilla ikväll med Melina och Oscar. Malin och Norpan kunde tyvärr inte idag för Malins mamma är nere på besök nu över helgen.

Jag och Melina


Jag och Johanna. Snygga ögonlock jag har ;-)


mina sköna Babes!


Puss på Johanna snäckan


Foto: My
Melina - Sanne - Johanna - Jag

Kommentarer
Postat av: Sara

redan ett år sen? gud vad tiden går fort :-D

2009-06-28 @ 00:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0