mys kväll ikväll

Hej Malin.Din gamla webbadress fungerade inte så jag började leta på nätet - och döm om min förvåning över din aktivitet med blogg och foton mm.
Tack för rosen i Hp - den gladde mig verkligen men mest av allt att du löste problemen och lyckades med plugget.Jag visste det - du är en jätteduktig tjej med kapacitet.Grattis till platsen på Sture och lycka till.Du vet att att du alltid kan kolla med mig om något strular så småningom.Jag ska hjälpa dig!
Kram
Ingvar

Roligt att min förra lärare på klaragymnasiet hittade mig :-D. Han hjälpte mig jätte mycket den första terminen. Sen gick han tyvärr i pension efter höstterminen. Men det känns skönt att jag kan ringa honom ifall jag behöver ha hjälp med något jag tror han kan hjälpa mig med.Men det sa han också när han slutade.

igår:
Var vi på två studenter. Först och firade Caisa. Hon fick ett häftigt smycke skrin utav oss. Jag vill ha ett likadant. Sen åkte vi vidare till Hanna som bor på samma gata som min mamma. Där träffade vi både, Hanna (såklart) Lina, Malin & Björn. Main har fått en jätte fin mage. Hon och Björn hade köpt en ny bil med så jag följde med Malin när hon körde vidare Lina till en kompis som också tog studenten igår. Hanna fick ett presentkort utav oss på Guldfynd. Så kan hon köpa vad hon vill. När klockan började bli mycket. Gick jag och Neo hem till min mamma där vi skulle sova över. Neo somnade som en stock. Men han blev sjuk kvällen. Fick elvan under näsan hela tiden och sen lite feber också. Så han vaknade lägligt tills mormor kom hem. Vid två tiden då, sen var han lessen till halv fyra på natten. Vi hade inte med oss någon panodil eller nånting. Eftersom han blev sjuk under kvällen. Han skrev efter pappa hela tiden och var helt hysterisk. (Christian sov hemma) Man kände sig så maktlös. Aldrig har han skrikit så efter Christian när jag haft honom själv, och inte efter mig heller när mamma haft honom över natten. Men till slut så somnade han iallafall.

Hanna

Vi gick in till stan för någon timme sen och köpte lite godis, och sen köpte vi med oss två kebabtallrikar hem. Vi tänkte mysa till det lite ikväll. För i Torsdes ringde Flexupac och sa att Christian kunde börja på Måndag. Och den veckan jobbar han kvällen så han jobbar från 14 - 23. Så det är kanske dags för mig att börja lära mig laga mat? Så jag och Neo har något att äta varannan vecka ;-). Jag kommer inte ens ihåg hur jag gjorde då Christian jobbade eftermiddag på Haldex. Jag ammade ju Neo då så han fick ju bröstmjölk. Men jag då? Jag levde väll på snabbmat och mackor. Sen bjöd Helene ut mig ofta till dom. Där åt man ju Rogers goda mat. Men jag får väll ta och lära mig nu. Jag har aldrig gjort potatismos i hela mitt liv. Men jag tycker att det är så tråkigt att laga mat. kan knappt göra biffar eller köttbullar. Men det är ju samma sak ;-) Det vet jag iallafall! haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon känner jag igen. Gick hon på sture???

2009-06-14 @ 02:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0