Sohooo

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej härliga Fredag! :-)

Idag har jag tagit lite bilder på lägenheten.
Och Neo ville absolut inte sova middag. Han har vetat ringa morfar hela dagen. Och så tjatar han om Tacos. Han ska äta det idag hemma hos min mamma. Han ska ju sova där ;-). Kommer han tycka är mysigt! Han sa att han ville sova tillsammans med Frida. Så får se om hon går med på det :-P. Han tar ju typ upp hela sängen.

Jag förstår att Neo vaknar ibland på nätterna. Christian låter hela tiden. Jag låg säker i sängen i två timmar igår. Blev så irreterad. Jag både sparkade, slog till honom och skällde på honom inatt. Han smaskade, pratade och röde sig hela tiden. Dessutom puttade han ner sitt eget tecka och började sen dra i mitt och blev skit sur när jag höll emot. Ja man skrattar åt det nu men när man ligger där i sängen från 12 - 2 på natten och försöker sova är det inte roligt. Neo vaknade 2 gånger under tiden jag låg där inne för att han började prata och halv skrika. Men som tur va så somnade han om efter jag kliat han på ryggen lite. Men sen knarrar golvet så mycket när man går tillbaka i sängen. Men han vaknade inte iallafall. Christian kommer iallafall inte ihåg nånting från inatt. Och det är kanske bra. Jag var så arg och trött inatt så jag sa alla möjliga saker. Tex att vi inte längre kunde bo i samma lägenhet eftersom jag aldrig (ja det här händer faktiskt ofta) kan sova tillsammans med honom. Eller att vi helt enkelt få leta efter en 4:a så vi kan ha ett varsitt sovrum. Ja man säger mycket när man är arg. Men jag är inte lika trött på kvällarna längre eftersom jag inte gör så mycket nu under dagarna. Blir säkert bättre när man kommer igång med skolan igen :-)

Ikväll kommer Melina, Johanna och My hit. Vi ska förfesta lite sen in till stan. Joanna och Sandra kanske tittar inom :-) Neo sover just nu. Men jag ska väcka honom snart. Så då ska vi packa lite sen hem till mamma eller pappa. Leka lite i trädgården. Och sen ska jag och mamma titta på lägenheten igen. Den vi kollade på igår. Jag vill bara vara helt 100 :-)

Just det ja, Bilder på lägenheten. Ni får några här. Men resten ligger på min bilddagbok. - Mamma070902 heter jag där.



Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0