Gekås

En lååååååååååååång dag.
Vi åkte ut till havredal idag med skolan. Vi åkte lite segelbåt och hade det mysigt på stranden. Sen kom Johanna & My också dit så jag och Rabije hängde på dom hem till Johanna där vi drack lite kaffe och snackade :-) Sen åkte vi med My in till stan och jag stack hem och hämtade cyklen och sen direkt och hämtade lilleman på dagis.

Mamma slutade vid tre idag så då åkte vi till Gekås. Min pappa ochh Lillasyster hade Neo under tiden. Vi handlade en massa på där ( som vanligt kanske? ). Christian köpte en massa nya tröjor och ett par nya jeans. + två häftiga kallingar. Jag själv hittade inga kläder den här gången. Så det blev bara 2 linnen och ett par mysbyxor för mig, och lite strumpor. Neo fick ett par regnstövlar och jätte häftiga regnkläder. Regnkläderna var det självklart spiderman på. Hans nya idol, efter Rorri då :-). Han fick en jädrans massa strumpor, en boll vi lovat honom att köpa, lite nya nappar och nappflaskor, en leksaksbil Maxi (som är med i rorri filmen) och lite nya kläder. Jag hittade också en snygg vas att ha på Tv benken och en lampskarm. Så nu blev det lite nytt vid tv också :-). Sen köpte jag bara lite krukor till fönstrena. Jag kollade i butikerna utanför efter ett par snygga gladiator skor men hittade inga. Får leka vidare här i stan. Ja det här var en liiiiten del av allt vi köpte. Men som vanligt, man får mycket för pengarna!
Vi var hemma vid halv nio och Neo hade inte somna än! Men man såg i hans ögon att han inte skulle orka länge till. Så efter pappa och frida gott, fick han en till flska välling sen somnade han i sängen.

Vi har packat upp allting och sitter bara och tar det lugnt framför tv:n

Bild 1 - Ett par söta shorts och en T-shirt till lilleman
Bild 2 - En spiderman T-shirt
Bild 3 - Ett par Jeans shorts till
Bild 4 - En Polis pysamas
Bild 5 - Maxi (rorri bil)
Bild 6 -  Lite tvättlappar, bomull, binder, tamponger, och en deo
Bild 7 - Kläderna till mig
Bild 8 - en vas
Bild 9 - Lampa
Bild 10 - Lite nytt på tv bänken (tyvärr med dålig bild)

1:2:3:4: 
5: 6: 7:8:    9:10:

Kommentarer
Postat av: Leas mamma Sandra

Lea älskar också Rorri, allt ska vara Rorri. Dock är det svårt att hitta kläder och liknande med Rorri. NU har hon fått upp ögonen för Fåret Shaun också. :)

2009-06-10 @ 11:16:14
URL: http://leasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga myskläder och linnen du köpt :)

2009-06-10 @ 12:39:31
Postat av: Anna

min son gillade också spindelmannen ett tag. Men nu har han tappat det där lite :)

2009-06-10 @ 12:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0