godkväll

Detta blev ju nästan som en liten frågestund :-)


Postat av: Andrea

Flytt igen. Vad roligt :) till en billigare lägenhet eller?
När lägger sig lilleman på kvällarna? Sover han hela nätter? och äter han välling eller något på natten? :)

Svar: Ja. Till en billigare lägenhet. I området som jag vill bo på. Rätt sida av Nissan tycker jag ;-) Han somnar runt 8 på kvällen och nu dom senaste dagarna har han sovit 13 timmar. Beror nog på värmen och att vi är ute så mycket. Han sover hela nätterna och han äter ingenting på nätterna. Har han inte gjort sen han var väldigt liten.

 

Postat av: ma

Har Neo någon bästa kompis? :) Träffar han mycker barn utanför dagis också?

Svar: Någon bästa kompis vet jag inte. Han tycker väldig mycket om Kyle. Och han pratar ofta om Jack som går på dagis. och många andra också :-) Han träffar ju en massa barn på lekplatser och nu när vi är och badar. Det tycker han är jätte roligt!

 

Postat av: Mammabecka
Jasså, flytt igen. Hur kommer detta sig?
Hur mycket kan Neo prata nu? Han verkar vara långt fram i utväcklingen :)

Svar: Vi har hittat en billigare lägenhet. På Nyhem där jag har växt upp. Dessutom ligger Neos dagis och min skola bara 3 minuter bort. Maxi är närma. Och Mamma&Pappa bor bara fem minuter bort. Neo kan prata jätte mycket. Han har kunnat räkna nu ett tag. Han lägger ihop 2 - 3 ord. Går inte att säga exakt hut många ord han kan. Runt 300 kanske. Sen lär han sig nya varenda dag. Han snappar upp allt. Just nu säger han väldigt mycket skit bra och skir gott. Han har också börjar säga fasiken. Bättre det än fy fan iallafall :-)

 

 



Inne i stan idag köpte jag två linnen åt Neo. En med Mammy loves me. Och en med Daddy loves me. Och ett par vita byxor till. Riktigt stilig blev han ;-) Och tröjorna stämmet värkligen!!! <3



Till middag idag gjorde jag en liten röra. Det blev gott. Neo fick vanlig burkmat som Frida gav honom medans jag var ute och övningskörde med mamma. Det gick jätte bra idag :-)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Annette

Neo är sååååååå fin i sina nya kläder. Vilken fotomodell han e. Du var jätteduktig på att köra bil. Riktigt roligt tyckte jag. Kram

2009-07-01 @ 08:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0