underbar kväll

Gud så trött jag är. Men sicken trevlig kväll vi fick!
Ringde lilla Fridis innan och frågade om inte hon också kunde komma och grilla med oss. Och det tyckte hon lät som en bra ide. Så vid halv sju var dom här. Melina, Oscar och Frida. Vi grillade vår mat och satt och pratade. Frida var seg för att hon jobbade igår kväll. Jag och Melina var sega efter utekvällen igår. Oscar var jätte bakis. Så igentligen var det bara Christian och Neo som var på bra humör. Men efter Oscar tog en Öl och vi tjejer öppnade vinet blev det genast mycket bättre. Vi pratade massa gammla minnen och skrattade skit mycket. Neo sprang runt i trädgården och lekte. Sen var grann flickorna ute. Den yngsta är på 3 år. Neo stog länge och tittade in där. Så tillslut bjöd deras pappa in oss till dom. Där fick Neo smaka jordgubbar och lite så. Sen gick vi upp och la Neo i sängen. Oscar och Christian gjorde lite kaffe. Och vi tjejer gick ner där nere igen och fortsatte dricka vårt vin och prata.

Nu är jag verkligen helt slut. Imorgon blir det stranden med Melina och Oscar. Hoppas det är varmare i vattnet. Nästa vecka jobbar Christian eftermiddag. Skit tråkigt, men jag ska iallafall på Babyshower på fredan :-) Sen har jag inget annat planerat direkt. Ska övningsköra med mamma på Måndag. Sen åker hon ner till mormor för att hjälpa henne lite inför flytten.

Nu blir det sängen. Har nästan lust att bära över Neo i vår säng. Känner för att hålla om honom. Han säger skit bra och skit god hela tiden nu. Vet inte vad han fått skit ifrån. Och så har han börjat med Morsan :-)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0