Sommarlov! (ja, snaaaaaart iallafall)



Mini golf idag på östrastranden. Jag och Rabije fick dela på förstaplatsen med 54 slag! Och då fick jag trots en 10. Det var 3 år sen jag spelade sist. Så det var kul.

Imorgon är det bara avslutningen kvar i skolan. Vi samlas kl 10 och sen ska lite priser delas ut sen ska vi bara fika och ha det trevligt tillsammans. Jag vill inte sluta där, trifs så bra på den skolan. Kommer sakna dom skit mycket

Vad händer i sommar?
Jo, två av tre Malin jag känner ska få bebis. Vi har planerat att kanske åka upp till liseberg tillsammans med Nina&Jonte. Äventyrslandet är ett måste! Nu finns där saker att göra för Neo. Midsommar kommer att frias hos min pappa.Min faster, kusin och Neos sysslingar kommer hit. Men det var nog inte förrens till hösten? Kyle blir 2 år. Vi ska åka upp till Christians moster som bor 3 mil ifrån ullared och bada i sjön, vara bland djuren, Neo kan få rida på en häst, grilla och övernatta i deras stuga. Mormor ska flytta ifrån huset till lägenhet. Linus och Rogers födelsedags fest! Och strax efter jag börjat i skolan igen, fyller ju vår Lilleman 2 år!

Idag blir det slapp dag. Kanske tvättat nån maskin tvätt och damsugar i Hallen. Men mer tänker jag INTE göra. Men innan jag tar på mig myskläder här hemma ska jag vara på möte inne i stan idag vid tre.

Kommentarer
Postat av: Karin

Fin bild på dig :D

2009-06-10 @ 18:11:43
Postat av: Jessica

Jag har lämnat Neo´s kläder hos Sara idag. så du vet att dom är där. :)

2009-06-10 @ 18:55:43
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0