min vecka ser ut så här...

Therese Andersson om en dag på stranden:
Kan inte du börja göra lite veckoplanering här i bloggen? :)

- Jo visst, varför inte?

Måndag

En riktig slapp dag. Först in till stan en sväng, sen hem och packa väskan, cykla till min mamma. Solar lite, och låter Neo springa naken medans han busar med sin moster. In till stan och leta efter lite nya kläder till lilleman och något till Malin&Norpans lilla bebis Noah som är beräknad i augusti :-). Slapp middag - pizza från hemköp. Lägga Neo runt 8 tiden.

Tisdag
Få besök på förmiddagen, Försöka få Neo att sova middag mellan 11 - 13 istället för 12 - 14. Cykla ner till brottet där Frida, hennes jobbarkompis och hennes barn på 2 och 3 år är. (Neo saknar dagis, han MÅSTE få träffa barn i morgon. hehe) Bada, mysa och fika lite där. Senare på kvällen blir det att övningsköra med mammi. Neo får vara hos moster så länge.

Onsdag
Stranden med Frida! Kommer förmodligen vara där ett ganska så bra tag. Kanske skippar cyklen och går dit med vagnen. Får se. Annars inget planerat. Kanske klämmer in några städtimmar om det inte finns något speciellt att göra ;-)

Torsdag
Inget planerat än så länge.

Fredag
Stranden under dagen hela familjen eftersom Chrisitan är ledig. Klockan fem åker vi buss hem till Malin&Norpan som har en babyshower. Vi tittar förmodligen på någon bra film på kvällen. Kanske äter något gott också ;-)

Lördag
Vara ute tills 13:30 ungefär. Sen in i duschen. Börja jobba klockan tre och kommer förmodligen vara där många timmar. Bröllop brukar hålla i sig länge!

Söndag
Beror på när jag kommer hem lördagsnatten. Om det blir sent, kommer jag förmodligen att sova lääääänge! Kommer jag hem tidigt så följer jag självklart med pojkarna ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0