Lägenheter


Imorgon ska jag ta bilder på lägenheter. Jag och Neo ska vara hemma hela dagen. Eller ja, någon liten runda blir det till lekplatsen. Och sen ska vi lämna tillbaka lite saker i stan.

Jag låg och solade lite i min pappas trädgård innan idag. Medans Lilleman var på dagis. Min syster gjorde mig sällskap sen när hon kommit upp ur sängen. Jag var ju där redan vid halv tio. När jag hämtade Neo på dagis så fick jag ta med mig lite saker så dom kunde få det lättare att städa sen nu när där ska vara stängt. Och sen sa vi hejdå till alla barnen och Madde, (Den enda "fröken" som jag träffade idag på Neos avdelning) Neo kommer verkligen sakna dagis nu under sommaren. Och han kommer tjata så in i efter några dagar. Han kommer att bli så arg när vi inte tar dit honom. Men samtidigt ska det bli 5 mysiga veckor :-). Sen cyklade vi iallafall till Brunnsåker och mötte upp Nina & Kyle. Sen till brottet och badade med killarna. Det var alldeles för kallt i vattnet på stranden. Men jätte skönt i bassängerna.

Imorgon. Ska vi iväg och kolla på en lägenhet. En 3:a på Nyhem. Lagom hyra och 76 kvm stor. Får se vad det är för något. Vi förväntar oss inget. Tar det som det kommer så man inte blir besviken. Men vi hoppas självklart att det är något att ha :-) Nära till både Dagis och skola isåfall. Och lite närmare till jobb för Christian :-)

Nä nu ska jag diska. Har inte alls någon lust. GE MIG DISKMASKIN ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kuuuuuuuuuul :-D

2009-06-25 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0