huvudvärk

Hoho.
Min huvudvärk tar kol på mig. Den har hållt i sen i morse.
Vi gjorde lite tävlingar i skolan idag. Det var bara jag och 2 tjejer till som kom idag. Alla typ skiter i det nu, tyvärr. Men jag tror vi kom bra till i tävlingen iallafall :-) Vi skulle kasta ett ägg till varandra, och man skulle ha så stort mellanrum mellan sig som möjligt för dom räknat hur många meter det är sen. 22 meter fixade vi ;-). Sen var det en massa annat! Till lunch åt vi kyckling sallad.

När jag kom hem gick jag och la mig nästan direkt. Hade hoppats på att et skulle hjälpa lite mot huvudvärken. gick upp nu strax innan fyra. Neo kom hem från dagis vid 2 - tiden så han var jätte glad när jag kom upp. Nu ligger istället Christian och sover i soffan haha. Trötta familjen tror jag.

Kom precis på att vi skulle ju tvätta idag. Jaja, får väll börja sortera då :-) Men jag har god lyst att skjuta upp det till i morgon istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0